Intranet, Kurum İçi Portal

INTRANET KURUM İÇİ PORTAL

Şirket çalışanları, intranet ile belgelerini paylaşmasını, projelerde işbirliği yapmasını, iç iletişim araçlarını kullanmasını ve kurum içi kaynaklara erişim sağlamasını sağlar. Uppoint size özel iç iletişim portalını tasarlıyor.

Intranet

Uppoint’in Kurum İçi Portal Hizmeti, çalışanların işbirliği yapmak, bilgi paylaşmak ve iletişim kurmak için özelleştirilmiş bir platform sağlar. Çalışanlar, bu hizmet sayesinde belgeleri paylaşabilir, projelerde işbirliği yapabilir, iç iletişim araçlarını kullanabilir ve kurum içi kaynaklara kolayca erişebilir. Uppoint, müşterilerine en iyi Intranet deneyimini sağlamak için kurulumdan yönetime kadar çeşitli konularda uzmanlık sağlar. Bu, şirket içindeki bilgi akışı ve işbirliğini en üst düzeye çıkarmak için yardımcı olur.

Uppoint, İşletmenize birinci sınıf iş uygulamaları çözümler ve kullanıcılarınıza gerçek değer sunan tam kapsamlı uygulama geliştirme hizmetleri sunar.

━ Intranet Hizmeti

Intanet için neden Uppoint’i seçmelisiniz?

Bir şirketin insan kaynakları ekibi şirket geneli arasında bir köprü kurarak iletişimi bir üst seviyeye çıkarır. İster perakende, ister bir üretim şirketi veya bir sağlık kuruluşu olun, Intranet hızlı iletişim kurmanızda ve çalışan arasında bilgi paylaşımını destekleyici bir rol oynar.

Intranet, İnsan kaynakları için politikalar, duyurular ve güncellemeler yayınlamasını kolaylaştıran bir portal görevi görürken. Her ekip üyesinin ortak bir noktada olmasını sağlayarak işbirliğini ve sinerjiyi artırır.Kullanıcı dostu arayüzü ve güvenli erişim sayesinde IT ekiplerine ihtiyaç duymadan yönetilebilen portal erişiminiz olur. 50’dan fazla ücretsiz modül seçeneği ile portal içeriğiniz ihtiyaçlarınızı eksiksiz karşılayın.